Durant aquest mes de gener, la Biblioteca de Porqueres ha ampliat l’horari de la sala d’estudi, fins a dos quarts de nou del vespre.
Com cada any per aquestes dates, l’equipament ofereix més hores d’obertura per a que els estudiants universitaris i de batxillerat puguin allargar la seva estada a la biblioteca per preparar els exàmens. Aquest nou horari va començar el 7 de gener i s’allargarà fins el proper dia 29.
D’altra banda, s’han suspès les activitats previstes pels propers dies, per complir amb la normativa dictada per la Generalitat de Catalunya, per aturar la propagació de la pandèmia de la COVID-19.
Per aquest proper divendres, 15 de gener, estava prevista una sessió del club de cinema, en la que s’havia de veure la pel·lícula “Suite Francesa”. Finalment, s’ha optat per fer una trobada virtual del Club de Cinema el proper dia 22. Els assistents hauran llegit el llibre i hauran vist l’adaptació cinematogràfica des de casa, i el dia 22 es farà una trobada telemàtica per comentar tant el llibre com la pel·lícula.