La Biblioteca Carles Fontserè de Porqueres ha tornat a col·laborar amb la Marató de TV3 venent llibres que no poden incloure a la seva col·lecció a canvi d’un donatiu.
Aquest any, però, han optat per ampliar els dies de campanya i ja van començar el mes de novembre a vendre exemplars. De fet, hores d’ara s’han superat el centenar de llibres venuts, i encara estaran disponibles fins a finals d’aquest mes de gener.
En total s’hauran recaptat diners durant tres mesos, i es destinaran a la Marató de TV3, que aquest any estava dedicada a la Salut Mental.
Els llibres que es venen provenen de donacions d’usuaris o de llibres que no es poden posar a la col·lecció perquè ja hi són. Els usuaris de la biblioteca poden emportar-se el títol que més els agradi a canvi del donatiu d’un euro, i aquest any, segons explica la tècnica auxiliar de la Biblioteca Carles Fontserè, Laura Palomer, la recaptació és de les més altes dels últims anys, potser per l’ampliació de la campanya o pels títols que hi ha disponibles.
D’altra banda, durant aquest mes de gener la biblioteca també ha ampliat l’horari mitja hora, fins a dos quarts de nou del vespre, per a que els estudiants de batxillerat i universitaris puguin preparar els exàmens a l’aula d’estudi.