Banyoles s’adhereix a la plataforma “Comerç a casa” de la Diputació de Girona

L’Ajuntament de Banyoles s’ha adherit a la plataforma “Comerç a casa”, de la Diputació de Girona i ho ha ofert als establiments comercials i de restauració de la ciutat.

Amb aquesta iniciativa es vol donar més presència online al petit comerç, adaptant-se a les necessitats de cada botiga, bar o restaurant. La regidora de Promoció Econòmica i Turisme de Banyoles, Anna Tarafa, ha explicat que no es tracta d’una plataforma de venda, sinó d’un complement i s’adapta a les necessitats de cada establiment, incorporant la pàgina web pròpia o promocionant productes concrets, entre d’altres.

L’adhesió a aquesta iniciativa és gratuïta i els establiments també ho poden fer a títol individual, a través de la mateixa plataforma. La regidora ha remarcat que aquesta plataforma no vol ser un substitut de la botiga física. La presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, Dolors Busquets ho ha refermat, afegint que la presència online és una oportunitat per arribar a més gent.

Hi ha vint-i-dos ajuntaments que formen part d’aquesta plataforma,149 locals inscrits i 71 usuaris registrats. A Banyoles s’hi ha adherit vuit establiments. Els usuaris que vulguin interactuar amb la plataforma s’han d’inscriure per a que les comandes arribin als locals i, si s’escau, es puguin posar en contacte amb el client.

Banyoles s’adhereix a la plataforma “Comerç a casa” de la Diputació de Girona

Banyoles s’adhereix a la plataforma “Comerç a casa” de la Diputació de Girona

L’Ajuntament de Banyoles s’ha adherit a la plataforma “Comerç a casa”, de la Diputació de Girona i ho ha ofert als establiments comercials i de restauració de la ciutat.

Amb aquesta iniciativa es vol donar més presència online al petit comerç, adaptant-se a les necessitats de cada botiga, bar o restaurant. La regidora de Promoció Econòmica i Turisme de Banyoles, Anna Tarafa, ha explicat que no es tracta d’una plataforma de venda, sinó d’un complement i s’adapta a les necessitats de cada establiment, incorporant la pàgina web pròpia o promocionant productes concrets, entre d’altres.

L’adhesió a aquesta iniciativa és gratuïta i els establiments també ho poden fer a títol individual, a través de la mateixa plataforma. La regidora ha remarcat que aquesta plataforma no vol ser un substitut de la botiga física. La presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, Dolors Busquets ho ha refermat, afegint que la presència online és una oportunitat per arribar a més gent.

Hi ha vint-i-dos ajuntaments que formen part d’aquesta plataforma,149 locals inscrits i 71 usuaris registrats. A Banyoles s’hi ha adherit vuit establiments. Els usuaris que vulguin interactuar amb la plataforma s’han d’inscriure per a que les comandes arribin als locals i, si s’escau, es puguin posar en contacte amb el client.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).