Banyoles tanca el Fora-Stock consolidant la plataforma Comerç a Casa i prop de 3.000 participacions als sortejos

Banyoles ha tancat dues setmanes d’ofertes i promocions més enllà de les rebaixes. El Fora-Stock, la proposta que Ajuntament i Banyoles Comerç i Turisme van dissenyar com a alternativa a la fira comercial Firestoc, ha acabat aquest diumenge consolidant la plataforma Comerç a Casa, un aparador digital on consultar totes les ofertes dels últims dies.

Cinquanta-dos establiments van participar d’aquesta iniciativa. Per mostrar la seva participació, van col·locar la imatge gràfica de la campanya als seus locals, i es va adaptar un racó de la botiga per incloure tots els productes en oferta. Com a complement a la presencialitat, es va incloure un espai a la plataforma Comerç a Casa per a que es poguessin consultar totes les ofertes, inclús durant els caps de setmana, quan els establiments estan tancats.

Des de l’organització asseguren que aquesta presència online ha tingut molt bona acollida, comptabilitzant 20.046 visites. Aquesta acceptació ha fet que es plantegin introduir el suport virtual com una finestra més per donar visibilitat a les activitats i establiments, i potenciar així les vendes.

Tot i el format diferent d’aquest any, s’han volgut mantenir els sortejos que cada any es feien entre els clients que compraven al Firestoc. En aquest cas, unes 3.000 butlletes han participat als sortejos de tres vals de 300€, 200€ i 100€, així com el d’un viatge a Menorca.

Banyoles tanca el Fora-Stock consolidant la plataforma Comerç a Casa i prop de 3.000 participacions als sortejos

Banyoles tanca el Fora-Stock consolidant la plataforma Comerç a Casa i prop de 3.000 participacions als sortejos

Banyoles ha tancat dues setmanes d’ofertes i promocions més enllà de les rebaixes. El Fora-Stock, la proposta que Ajuntament i Banyoles Comerç i Turisme van dissenyar com a alternativa a la fira comercial Firestoc, ha acabat aquest diumenge consolidant la plataforma Comerç a Casa, un aparador digital on consultar totes les ofertes dels últims dies.

Cinquanta-dos establiments van participar d’aquesta iniciativa. Per mostrar la seva participació, van col·locar la imatge gràfica de la campanya als seus locals, i es va adaptar un racó de la botiga per incloure tots els productes en oferta. Com a complement a la presencialitat, es va incloure un espai a la plataforma Comerç a Casa per a que es poguessin consultar totes les ofertes, inclús durant els caps de setmana, quan els establiments estan tancats.

Des de l’organització asseguren que aquesta presència online ha tingut molt bona acollida, comptabilitzant 20.046 visites. Aquesta acceptació ha fet que es plantegin introduir el suport virtual com una finestra més per donar visibilitat a les activitats i establiments, i potenciar així les vendes.

Tot i el format diferent d’aquest any, s’han volgut mantenir els sortejos que cada any es feien entre els clients que compraven al Firestoc. En aquest cas, unes 3.000 butlletes han participat als sortejos de tres vals de 300€, 200€ i 100€, així com el d’un viatge a Menorca.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).