Banyoles obre un punt d’assessorament energètic

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany ha obert un punt d’assessorament energètic on la ciutadania pot rebre ajuda per conèixer i defensar els seus drets energètics.

Es tracta d’una oficina des de la que s’ofereix orientació en la millora de l’eficiència energètica de les llars i en l’optimització dels serveis d’electricitat, aigua i gas. A més, també fa una anàlisi personalitzada de les factures dels tres serveis, assessorament en estalvi energètic a la llar i patrons de consum adequats.

L’encarregada d’oferir aquest servei és una tècnica especialitzada que, a banda d’assessorar, també farà l’acompanyament en la tramitació i gestió de canvis de tarifa, potència, companyia comercialitzadora, eliminació de serveis extres, en la defensa dels drets energètics i la denúncia d’incompliments. La professional també ajudarà en els casos de no poder mantenir l’habitatge en unes condicions energètiques i de benestar adequades, ja sigui per avís d’impagament o de tall de subministrament.

La nova oficina d’assessorament energètic ha preparat una primera activitat per acostar-se a la ciutadania. Es tracta d’una ponència sobre estalvi energètic on, a més, els participants que portin les dues últimes factures de llum o gas podran comentar-les personalment i resoldre possibles dubtes. Així mateix, aprendran a llegir-les i optimitzar-les establint hàbits de consum eficient. La xerrada serà el proper 21 de juny, de dos quarts d’onze a les dotze del matí, al Casal Cívic de Banyoles.

Banyoles obre un punt d’assessorament energètic

Banyoles obre un punt d’assessorament energètic

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany ha obert un punt d’assessorament energètic on la ciutadania pot rebre ajuda per conèixer i defensar els seus drets energètics.

Es tracta d’una oficina des de la que s’ofereix orientació en la millora de l’eficiència energètica de les llars i en l’optimització dels serveis d’electricitat, aigua i gas. A més, també fa una anàlisi personalitzada de les factures dels tres serveis, assessorament en estalvi energètic a la llar i patrons de consum adequats.

L’encarregada d’oferir aquest servei és una tècnica especialitzada que, a banda d’assessorar, també farà l’acompanyament en la tramitació i gestió de canvis de tarifa, potència, companyia comercialitzadora, eliminació de serveis extres, en la defensa dels drets energètics i la denúncia d’incompliments. La professional també ajudarà en els casos de no poder mantenir l’habitatge en unes condicions energètiques i de benestar adequades, ja sigui per avís d’impagament o de tall de subministrament.

La nova oficina d’assessorament energètic ha preparat una primera activitat per acostar-se a la ciutadania. Es tracta d’una ponència sobre estalvi energètic on, a més, els participants que portin les dues últimes factures de llum o gas podran comentar-les personalment i resoldre possibles dubtes. Així mateix, aprendran a llegir-les i optimitzar-les establint hàbits de consum eficient. La xerrada serà el proper 21 de juny, de dos quarts d’onze a les dotze del matí, al Casal Cívic de Banyoles.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).
Saber-ne més D'acord Continua sense galetes