Sumem detecta en un informe més de deu incidències viàries a la ciutat de Banyoles

Sumem Banyoles ha fet arribar a l’equip de govern de l’Ajuntament de Banyoles un  informe que conté més d’una desena d’incidències a la xarxa viària de la ciutat. La plataforma va detectar incongruències i errades en la senyalització viària mentre elaborava l’anàlisi i proposta relacionada amb els límits de velocitat i les mesures de protecció dels carrers adjacents i propers als centres educatius de la ciutat de Banyoles com a part del seu treball d’anàlisi i reflexió de la mobilitat banyolina.

Sumem Banyoles ha instat l’equip de govern a resoldre el més ràpidament possible les més de deu incidències que ha recollit en l’informe. En aquest sentit, la formació política considera que en un moment en què es vol avançar cap a una mobilitat més sostenible i segura és molt important que es sigui especialment curós en mantenir una xarxa de mobilitat amb condicions per a tots el mitjans de transport.

Entre les incidències detectades hi ha la manca de senyals de zona 20 peatonal als accessos al Barri Vell, pel carrer Sant Antoni i a la Plaça del Teatre pel carrer del Puig, així com al carrer Divina Pastora en el tram comprès entre el Passeig Mossèn Lluís Constans i el carrer Mossèn Baldiri Reixac. A la vegada alguns senyals verticals que indiquen el límit de velocitat estan malmesos i no són visibles per als conductors als carrers dels Agraris i a la carretera de Vilavenut. A més, existeixen carrers de la ciutat on el límit de velocitat és diferent per cada sentit de circulació, el que Sumem Banyoles atribueix a un error en la senyalització.

La formació també ha aprofitat l'enviament d'aquest document per reclamar que es canviï el límit de velocitat del carrer Sant Martirià de 50 a 30 km/h, que es faci una nova pavimentació del carril bici entre el CNB i la zona de la Caseta de fusta i que no s'esperi a la remodelació de tot el passeig de la Industria per realitzar-hi el carril bici, ja que en depèn la seguretat del ciutadans que hi circulen.

Sumem detecta en un informe més de deu incidències viàries a la ciutat de Banyoles

Sumem detecta en un informe més de deu incidències viàries a la ciutat de Banyoles

Sumem Banyoles ha fet arribar a l’equip de govern de l’Ajuntament de Banyoles un  informe que conté més d’una desena d’incidències a la xarxa viària de la ciutat. La plataforma va detectar incongruències i errades en la senyalització viària mentre elaborava l’anàlisi i proposta relacionada amb els límits de velocitat i les mesures de protecció dels carrers adjacents i propers als centres educatius de la ciutat de Banyoles com a part del seu treball d’anàlisi i reflexió de la mobilitat banyolina.

Sumem Banyoles ha instat l’equip de govern a resoldre el més ràpidament possible les més de deu incidències que ha recollit en l’informe. En aquest sentit, la formació política considera que en un moment en què es vol avançar cap a una mobilitat més sostenible i segura és molt important que es sigui especialment curós en mantenir una xarxa de mobilitat amb condicions per a tots el mitjans de transport.

Entre les incidències detectades hi ha la manca de senyals de zona 20 peatonal als accessos al Barri Vell, pel carrer Sant Antoni i a la Plaça del Teatre pel carrer del Puig, així com al carrer Divina Pastora en el tram comprès entre el Passeig Mossèn Lluís Constans i el carrer Mossèn Baldiri Reixac. A la vegada alguns senyals verticals que indiquen el límit de velocitat estan malmesos i no són visibles per als conductors als carrers dels Agraris i a la carretera de Vilavenut. A més, existeixen carrers de la ciutat on el límit de velocitat és diferent per cada sentit de circulació, el que Sumem Banyoles atribueix a un error en la senyalització.

La formació també ha aprofitat l'enviament d'aquest document per reclamar que es canviï el límit de velocitat del carrer Sant Martirià de 50 a 30 km/h, que es faci una nova pavimentació del carril bici entre el CNB i la zona de la Caseta de fusta i que no s'esperi a la remodelació de tot el passeig de la Industria per realitzar-hi el carril bici, ja que en depèn la seguretat del ciutadans que hi circulen.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).