L'associació Banyoles Comerç i Turisme participa a la Setmana del Comerç i allarga la campanya tres mesos

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme s’ha sumat a la celebració de la Setmana del Comerç, que des de fa tres anys proposa la Generalitat.

El govern català anima les ciutats que participen a que del 25 al 31 de març engeguin campanyes de promoció del comerç de proximitat. Des de l’associació comercial Banyolina han volgut fer-se seva aquesta campanya i, més enllà d’aquesta setmana, l’allargaran durant tres mesos. Així doncs, durant les properes setmanes, Banyoles Comerç i Turisme difondrà cartells animant a comprar a les botigues locals, i ho farà amb la veu de sis personatges reconeguts a la ciutat, que destaquen en diversos àmbits, com són David Marcé, Albert Corominas, Esther Guerrero, Joan Olivas, Doli Guix i Clàudia Masachs.

 A cada cartell, que també es distribuirà per les xarxes socials, apareix una frase diferent que fa referència al servei que s’ofereixen a les botigues de proximitat, com podria ser la qualitat del servei o la confiança. En aquest sentit, des de l’entitat expliquen que han volgut fer una campanya en positiu.

A banda d’aquests cartells, també s’emetrà un anunci pels mitjans de comunicació locals de la ciutat i que, a més, es penjarà a la pàgina web de la Generalitat, així com a les xarxes socials.

L'associació Banyoles Comerç i Turisme participa a la Setmana del Comerç i allarga la campanya tres mesos

L'associació Banyoles Comerç i Turisme participa a la Setmana del Comerç i allarga la campanya tres mesos

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme s’ha sumat a la celebració de la Setmana del Comerç, que des de fa tres anys proposa la Generalitat.

El govern català anima les ciutats que participen a que del 25 al 31 de març engeguin campanyes de promoció del comerç de proximitat. Des de l’associació comercial Banyolina han volgut fer-se seva aquesta campanya i, més enllà d’aquesta setmana, l’allargaran durant tres mesos. Així doncs, durant les properes setmanes, Banyoles Comerç i Turisme difondrà cartells animant a comprar a les botigues locals, i ho farà amb la veu de sis personatges reconeguts a la ciutat, que destaquen en diversos àmbits, com són David Marcé, Albert Corominas, Esther Guerrero, Joan Olivas, Doli Guix i Clàudia Masachs.

 A cada cartell, que també es distribuirà per les xarxes socials, apareix una frase diferent que fa referència al servei que s’ofereixen a les botigues de proximitat, com podria ser la qualitat del servei o la confiança. En aquest sentit, des de l’entitat expliquen que han volgut fer una campanya en positiu.

A banda d’aquests cartells, també s’emetrà un anunci pels mitjans de comunicació locals de la ciutat i que, a més, es penjarà a la pàgina web de la Generalitat, així com a les xarxes socials.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).
Saber-ne més D'acord Continua sense galetes