Nova campanya de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme en motiu del Festival (a)phònica

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme ha engegat una campanya en motiu del Festival (a)phònica, que es durà a terme a la ciutat l’últim cap de setmana de juny.

Tal i com ja va fer l’any passat, els comerços i establiments associats començaran a repartir butlletes entre els seus clients en les que poden trobar diversos premis, com entrepans, refrescos i una vintena d’entrades dobles per assistir a algun dels concerts de pagament del Festival.

A cada butlleta premiada constarà el concert pel qual s’han guanyat les entrades, i el guanyador haurà d’anar a l’Oficina de Cal Moliner, a la Plaça Major, a recollir-les. En cas de ser premiat amb un entrepà o una beguda, el tiquet es podrà bescanviar a algun dels bars associats.

Aquest tipus de butlletes es van fer servir ja l’any passat, també durant el Festival (a)phònica i durant les festes de la Mare de Déu d’Agost. Segons explica la presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, és un tipus de sorteig que agrada a la ciutadania, més que el sistema d’omplir butlletes i esperar a un sorteig únic.

Cada comerciant establirà els criteris per repartir les butlletes, és a dir, si s’ha de fer una compra mínima o si s’entrega amb qualsevol compra. La campanya ha començat aquesta setmana i s’allargarà fins a finals de la setmana vinent.

Nova campanya de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme en motiu del Festival (a)phònica

Nova campanya de l'Associació Banyoles Comerç i Turisme en motiu del Festival (a)phònica

L’Associació Banyoles Comerç i Turisme ha engegat una campanya en motiu del Festival (a)phònica, que es durà a terme a la ciutat l’últim cap de setmana de juny.

Tal i com ja va fer l’any passat, els comerços i establiments associats començaran a repartir butlletes entre els seus clients en les que poden trobar diversos premis, com entrepans, refrescos i una vintena d’entrades dobles per assistir a algun dels concerts de pagament del Festival.

A cada butlleta premiada constarà el concert pel qual s’han guanyat les entrades, i el guanyador haurà d’anar a l’Oficina de Cal Moliner, a la Plaça Major, a recollir-les. En cas de ser premiat amb un entrepà o una beguda, el tiquet es podrà bescanviar a algun dels bars associats.

Aquest tipus de butlletes es van fer servir ja l’any passat, també durant el Festival (a)phònica i durant les festes de la Mare de Déu d’Agost. Segons explica la presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, és un tipus de sorteig que agrada a la ciutadania, més que el sistema d’omplir butlletes i esperar a un sorteig únic.

Cada comerciant establirà els criteris per repartir les butlletes, és a dir, si s’ha de fer una compra mínima o si s’entrega amb qualsevol compra. La campanya ha començat aquesta setmana i s’allargarà fins a finals de la setmana vinent.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).
Saber-ne més D'acord Continua sense galetes