El Consell Comarcal ofereix un servei d’informació sobre els drets del consumidors

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany compta amb un servei d’assessorament i informació sobre els drets dels consumidors de la comarca. Aquest servei es dóna des de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, amb la col·laboració de l’Agència Catalana del Consum de Catalunya.

Es tracta d’un servei gratuït d’informació, orientació i assessorament sobre els drets i deures de les persones. Així mateix, també es tramiten les queixes que es puguin tenir, es van les reclamacions i les denúncies. L’Oficina compta amb una tècnic especialitzada en aquest sector que ofereix el servei de mediació i arbitratge.

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor està ubicada a la mateixa seu del Consell Comarcal i està oberta de dilluns a divendres, de les nou al matí a les dues del migdia, tot i que es recomana demanar cita prèvia amb l’objectiu d’agilitzar els tràmits.

Aquest servei se suma a d’altres que també s’ofereixen des de l’ens. Un exemple és el punt d’assessorament energètic que el Consell Comarcal ha estrenat recentment. Recordem que és un servei on la ciutadania pot rebre ajuda per conèixer i defensar els seus drets energètic. Es tracta d’una oficina des de la que s’ofereix orientació en la millora de l’eficiència energètica de les llars i en l’optimització dels serveis d’electricitat, aigua i gas. A més, també fa una anàlisi personalitzada de les factures dels tres serveis, assessorament en estalvi energètic a la llar i patrons de consum adequats.

El Consell Comarcal ofereix un servei d’informació sobre els drets del consumidors

El Consell Comarcal ofereix un servei d’informació sobre els drets del consumidors

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany compta amb un servei d’assessorament i informació sobre els drets dels consumidors de la comarca. Aquest servei es dóna des de l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, amb la col·laboració de l’Agència Catalana del Consum de Catalunya.

Es tracta d’un servei gratuït d’informació, orientació i assessorament sobre els drets i deures de les persones. Així mateix, també es tramiten les queixes que es puguin tenir, es van les reclamacions i les denúncies. L’Oficina compta amb una tècnic especialitzada en aquest sector que ofereix el servei de mediació i arbitratge.

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor està ubicada a la mateixa seu del Consell Comarcal i està oberta de dilluns a divendres, de les nou al matí a les dues del migdia, tot i que es recomana demanar cita prèvia amb l’objectiu d’agilitzar els tràmits.

Aquest servei se suma a d’altres que també s’ofereixen des de l’ens. Un exemple és el punt d’assessorament energètic que el Consell Comarcal ha estrenat recentment. Recordem que és un servei on la ciutadania pot rebre ajuda per conèixer i defensar els seus drets energètic. Es tracta d’una oficina des de la que s’ofereix orientació en la millora de l’eficiència energètica de les llars i en l’optimització dels serveis d’electricitat, aigua i gas. A més, també fa una anàlisi personalitzada de les factures dels tres serveis, assessorament en estalvi energètic a la llar i patrons de consum adequats.


Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).
Saber-ne més D'acord Continua sense galetes