Una seixantena d'alumnes catalans competeixen a Banyoles en una lliga de robòtica i programació

Banyoles va acollir, dissabte, la segona prova presencial de programació informàtica i robòtica organitzada per la delegació que Codelearn té a la capital del Pla de l’Estany. Aquesta és una empresa nacional líder a Catalunya en extraescolars de programació i robòtica que aquest any ha posat en marxa una espècie de competició entre tots els seus alumnes, anomenada Codeathlon.

Aquesta espècie de lliga consta de diverses proves que els joves resolen online i des de casa seva els caps de setmana però també tres jornades presencials que els ajuden a sumar punts en la classificació final. La de Banyoles era la segona, després de la que es va fer amb molt èxit el passat 19 de gener a Manresa. En aquesta ocasió la seu de la trobada era l’Institut Josep Brugulat de Banyoles on s’hi van donar cita una seixantena d’alumnes d’arreu de Catalunya. Tots ells havien de resoldre, de la millor manera possible i en el menor temps, els reptes sobre programació i robòtica plantejats per la organització. Una manera de treballar altres aspectes com el treball en equip o la gestió del temps.

A la cita banyolina hi havia en joc un robot i 6 punts per la lliga. El guanyador final de la competició tindrà com a premi una impressora en tres dimensions.

Una seixantena d'alumnes catalans competeixen a Banyoles en una lliga de robòtica i programació

Una seixantena d'alumnes catalans competeixen a Banyoles en una lliga de robòtica i programació

Banyoles va acollir, dissabte, la segona prova presencial de programació informàtica i robòtica organitzada per la delegació que Codelearn té a la capital del Pla de l’Estany. Aquesta és una empresa nacional líder a Catalunya en extraescolars de programació i robòtica que aquest any ha posat en marxa una espècie de competició entre tots els seus alumnes, anomenada Codeathlon.

Aquesta espècie de lliga consta de diverses proves que els joves resolen online i des de casa seva els caps de setmana però també tres jornades presencials que els ajuden a sumar punts en la classificació final. La de Banyoles era la segona, després de la que es va fer amb molt èxit el passat 19 de gener a Manresa. En aquesta ocasió la seu de la trobada era l’Institut Josep Brugulat de Banyoles on s’hi van donar cita una seixantena d’alumnes d’arreu de Catalunya. Tots ells havien de resoldre, de la millor manera possible i en el menor temps, els reptes sobre programació i robòtica plantejats per la organització. Una manera de treballar altres aspectes com el treball en equip o la gestió del temps.

A la cita banyolina hi havia en joc un robot i 6 punts per la lliga. El guanyador final de la competició tindrà com a premi una impressora en tres dimensions.